
Καριέρα στη "Spyrou Hospitality Group"
Η Spyrou Hospitality Group, με 50 χρόνια παρουσίας στον χώρο της Φιλοξενίας, επενδύει σταθερά στους ανθρώπους της. Στα κεντρικά μας γραφεία της Αθήνας, σχεδιάζουμε και υποστηρίζουμε το σύνολο των λειτουργιών του Ομίλου, με στόχο την άρτια παροχή τουριστικών υπηρεσιών.
Αναζητούμε στελέχη και συνεργάτες με επαγγελματισμό, ομαδικό πνεύμα και διάθεση για εξέλιξη, ιδανικά με εμπειρία στον τουριστικό ή ξενοδοχειακό κλάδο.
Αν μοιράζεσαι τις αξίες μας και διαθέτεις εμπειρία ή φιλοδοξία για εξέλιξη στον χώρο της διοίκησης και της υποστήριξης, μπορείς να γίνεις μέρος μιας ομάδας που εμπνέει, στηρίζει και εξελίσσεται.
Παρακαλούμε συμπληρώστε και αποστείλετε την παρακάτω αίτηση:
Θέσεις Εργασίας - Προσλαμβάνουμε Τώρα
Περιγραφή
H ‘’Spyrou Hospitality group” αναζητεί Assistant Hotel Operations Manager (Υποδιευθυντή), που θα αναλάβει την ευθύνη εύρυθμης λειτουργίας ξενοδοχειακής της μονάδας, σε όλα τα επίπεδα. Η θέση αναφέρεται στην Διοίκηση και Γενική Διεύθυνση του Ομίλου.
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης, Ελλάδος ή εξωτερικού.
- Αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
- Αρίστη γνώση Αγγλικής γλώσσας τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Γνώση δεύτερης ή/και τρίτης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
- Άριστη γνώση Η/Υ, προγραμμάτων Office και του διαδικτύου.
- Γνώση Front Office Program και O.S.
- Διαχείριση Σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης και Reputation Management
- Γνώση χειρισμού παραπόνων πελατών
- Γενικές γνώσεις τεχνικών έργων και εργασιών συντήρησης.
Απαιτούμενες Δεξιότητες:
- Ευγενική και καλλιεργημένη Προσωπικότητα.
- Άριστο διοικητικό, οργανωτικό, δυναμικό και επικοινωνιακό προφίλ.
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας, παρακίνηση του προσωπικού και προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων.
- Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα.
- Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και λήψη αποφάσεων στρατηγικής σημασίας.
- Καινοτόμες και πρωτοποριακές ιδέες.
- Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες, πελατοκεντρικό πνεύμα και ευχάριστη-ευγενική προσωπικότητα.
- Αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων, προβλημάτων και άμεση εξεύρεση εφικτών λύσεων.
- Αίσθηση της επιχειρηματικότητας και συναντίληψη του οράματος της Εταιρείας.
Email επικοινωνίας: hr@spyrouhospitality.gr
Περιγραφή
Επιχειρηματικός Όμιλος στις B.Σποράδες αναζητεί Personal Assistant to the President & C.E.O., με έδρα την Αθήνα.
Ο σκοπός της εργασίας:
Ο στόχος του νέου συναδέλφου θα είναι να εργαστεί ως προσωπική βοηθός του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του επιχειρηματικού Ομίλου με δραστηριοποίηση στον τουριστικό και εμπορικό τομέα.
Κύριες αρμοδιότητες:
Διαχείριση / εκτέλεση εντολών διοίκησης
Διαχείριση και επικαιροποίηση προγράμματος συναντήσεων του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου
Τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση. Διαχείριση αλληλογραφίας.
Τήρηση αρχείου (φυσικού και ηλεκτρονικού)
Επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας, της κουλτούρας και των υπηρεσιών προς τους πελάτες
Υποστήριξη στη διαδικασία διαχείρισης συμβολαίων και οικονομικών καταστάσεων
Τήρηση διαδικασιών και προτύπων
Διατήρηση υψηλού επαγγελματικού επιπέδου, ηθικής και καλών διαπροσωπικών σχέσεων
Διαχείριση εσωτερικής επικοινωνίας του Ομίλου και αρχείων εγγράφων και φορμών που έχουν να κάνουν με το προσωπικό, την οικονομική και νομική υποστήριξη
Τήρηση ημερήσιων, εβδομαδιαίων και μηνιαίων προγραμμάτων για εσωτερική χρήση
Ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε απαιτητικές καταστάσεις
Οργανωτικές δεξιότητες, δυνατότητα διαχείρισης πολλών εργασιών και πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας
Υπευθυνότητα και συνέπεια
Προφίλ υποψηφίων:
Soft skills:
Εργατικότητα και αφοσίωση
Ευγένεια και επαγγελματισμός
Διάθεση για εκπαίδευση και συμμόρφωση με την εταιρική πολιτική
Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
Οργάνωση
Απαραίτητο προσόν:
Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
Γνώση ξένων γλωσσών (απαραίτητη η καλή γνώση αγγλικών – κάτοχος Proficiency)
Καλή γνώση MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access), social media και άριστου χειρισμού Η/Υ
Επιθυμητά προσόντα:
Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή ισότιμου κολεγίου
Γνώσεις οικονομικών και λογιστικής
Απαιτούμενα προσόντα υποψήφιας:
Προϋπηρεσία, συστάσεις
Ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε απαιτητικές καταστάσεις
Διάθεση για προσφορά υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών
Η εταιρία προσφέρει:
Μόνιμη απασχόληση
Μισθό και ασφάλιση
Εκπαίδευση
Επαγγελματικό και σταθερό περιβάλλον εργασίας με ευκαιρίες καριέρας
Email: hr@spyrouhospitality.gr